پنج شنبه 20 اردیبهشت 1403

وی عصر پنجشنبه در همایش اصلاح طلبان البرز که در سالن رشد کرج برگزار شد افزود: یکی از ابزارهای مهم توسعه در کشور های مختلف از جمله ایران سهیم بودن مردم در سرنوشت خود است.
این فعال سیاسی گفت: انتخابات را مهمترین مسیر برای مشارکت مردم درسرنوشت آینده خود و کشور دانست و گفت: این روزها هر ایرانی که دلش برای ایران می سوزد باید این سئوال را از خود بپرسد که چرا باید رای بدهیم؟
وی ادامه داد: پاسخ این سئوال روشن است ، آن اینکه نمایندگانی وارد مجلس شوند که دلسوز مردم باشند ، از حق و حقوق جامعه دفاع کنند، قوانینی تصویب شود که به نفع مردم باشد.
جلایی پور گفت: تلاش برای رسیدن مردم به خواسته های در ابعاد مختلف ازوظایف نمایندگان مردم در مجلس است.
این استاد دانشگاه بیان کرد: حس ششم من می گوید ملت ایران در انتخابات هفتم اسفند مشارکت مضاعف خواهد داشت به این دلیل که با حضور و رای خود به دنیا و مسئولان اعلام کنند که ما هستیم.
جلایی پور با اشاره به اینکه رای دهندگان در رای دادن به نمایندگان باید آگاهانه و با تفکر عمل کنند، خاطر نشان کرد: یک نماینده مردمی باید در مجلس به خصوص خانه ملت قدرت و جسارت دفاع از حق و مطالبات اجتماعی مردم را داشته باشد و پس از شنیدن حرف مردم در مجلس خواسته های جامعه را پیگیری کند.
وی ادامه داد: همچنین یک نماینده مجلس از نظر علمی ، تخصصی ، فنی و مهارتی باید توانمند باشد.
جلایی پور در ادامه به فرآیند انتخاب هدفمند در جامعه اسلامی پرداخت و گفت: ایران خوشبختانه با تلاش دولتمردان در قالب یک حرکت مدنی در موضوع برجام به پیروزی رسید و دل همه مردم ایران از این برد شاد شد به گونه ای که کشور از تحریم ها و ... خارج شد یا در حال عبور از این فشار ها به خصوص در بخش اقتصادی است.
این فعال سیاسی گفت: چالش های اقتصادی ، بیکاری و سایر مشکلاتی که مردم با آن روبرو هستند نیاز به مجلسیی قوی دارد باید افرادی را برای مجلس انتخاب کنیم که همدل ، همفکر و دغدغه مردم را داشته باشند.
جلایی پور از مردم خواست برای شرکت همه افرادی که شرایط رای دادن را در انتخابات دارند از طرق مختلف اقدام کنند تا افرادی به عنوان نماینده وارد مجلس شورای اسلامی شوند که گره ای از مشکلات کشور را باز کنند.
وی افزود: انتظار می رود در روز هفتم اسفند، همه بیایند تا یکبار دیگر نتیجه خوبی گرفته شود.
در این همایش شماری ازشهروندان ، نخبگان و فعالان سیاسی البرز حضور داشتند. /ایرنا/

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna